♥Anonymen♥

Hejsan Allihop♥ Jag skulle vilja säga att jag snor inga bilder ! Det hade Sara sagt ! Och om ni undrar hur jag visste så var hon Anonym och jag sparade hennes ip-nummer och jag har en annan blogg hon hade skrivit kommentarer. Jag loggade in i Bloggen o så letade jag efter, men plötsligt så hittade jag henne, och när jag besökte hennes blogg så såg jag att hon hade sparat in den Miley Cyrus Autografen jag hade i min blogg! Så jag gömde att sätta in Högerklick Skydd ;@  så jag blev så Arg! Men Nu har jag Högerklick Skydd ! Varför ska man sno andras bilder! Det har hon!
Min syster har gått in på sån sida som var en ny öppet affär på Stockholm o Luleå där hittade vi några bilder, som hon hade på sin blogg och sagt att hon köpte kläderna Eller fick de på Julklappar. Ofta! Men taack alla för Kommentarerna ♥ !! Så klart Undrar ni hur jag gick till London o tittade på hennes Konsert eller hur jag fick tag på biljetterna! Det var så att mina kusiner bor på London och då skulle jag resa dit för att titta på Konserten, De gav mig 3 biljetter Till Miley Cyrus Konsert på London  13 December . Så jag tog med min kompis Alice och Mamma !
Ja, Det var allt ! Och min syster såg också Konserten! Men det var hon som gav mig de so Julklapp men mina Kusiner Reem och Rose ♥ Mycket att läsa nu får ni Tillräckligt med bilder:
Miley Cyrus och hennes Bästis Mandy
Gillar bilden ♥
Gillar bilden med, Gillar hennes Roll på Hannah montana filmerna ♥♥
Vad söt hon var ♥ I love U , Har en sån stor bild [Affisch] på min rum ♥
Här är Miley cyrus, Fast hon är Hannah Montana ♥
Har inte mer!
Översätt detta eller om du kan själv tänka ut :
Excuse me for not showing you more pictures!
It is because I can not cope more.
And that a girl bloggers have written to me that I steal pictures! Should I delete the blog?
What do you think, but as you know,
I thieves do not images or designs! I do not even there,
if I want to take a picture from another blog so e-mail I blog owner! What do you think should I remove?
Lätt att förstå, haha ♥

Mina Miley Fans comments!
Skrivet av: Amanda

Ursäkta mig för att inte visa er fler bilder!

Det är därför jag inte klarar mer.

Och att en flicka bloggare har skrivit till mig att jag stjäl bilder! Ska jag ta bort bloggen?

Vad tror du, men som ni vet,

Jag tjuvar inte bilder eller mönster! Jag tror inte ens där,

Om jag vill ta en bild från en annan blogg så e-post Jag bloggägarens! Vad tror du skulle jag ta bort?



Du är jätte bra på Engelska ♥

2010-01-04 @ 22:36:17
Skrivet av: Kity

Translate this then! You have really nice blog and I also like Miley Cyrus! You are so good at English, you would like to have a hearing? please I have a lot of questions like your blog, and when you should make the competition?



Översätt den o svara !♥

2010-01-04 @ 22:38:40
URL: http://helloimkitty.blogg.se/
Skrivet av: Jag!

Svar till Kity:

Sure, I may have competition soon! Should I do question time from now or what? I think we should wait until the blog becomes a bit more reader-active or what do you think?



English is the cult ♥

2010-01-04 @ 22:41:43
URL: http://mileycyrusforever.blogg.se/
Skrivet av: Kity

Yes please, make the race tomorrow! And also makes the question time please, I just want to speed up. Because I do not want to wait with fun things with you ♥ Please Mileyfan?

2010-01-04 @ 22:42:49
URL: http://helloimkitty.blogg.se/
Skrivet av: Jag!

Okay, Will try to tell others with question time and race with you sweetie! Haha love your sweet blog, and it is so exciting how have you been in Japan? Like Thailand and Japan, but I've been to Thailand, like in London, U.S. and UK Countries and Yeah you know like that most Anglo countries, for Miley, Selena, Taylor and like that, your with their wonderful concert ♥

2010-01-04 @ 22:46:00
URL: http://mileycyrusforever.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

2010-01-04 @ 22:48:32
Skrivet av: beccfan

förlåt men det var en annan som hette mileycyrusforever.blogg.se och hon hade snot bilder från rebeccas blog men det var ju inte du förlåt förlåt

2010-01-05 @ 10:31:03
URL: http://saraminisotis.blogg.se/
Skrivet av: linn-lay

va söt du är på din profilbild

2010-01-05 @ 13:15:17
URL: http://linnlay.blogg.se/
Skrivet av: ♥ Amanda ♥ (Foto Mode och övrigt)

Hehe, jag ser att du gillar Miley ^^

allt bra med dig? :)

2010-01-05 @ 13:45:35
URL: http://beyonceglitter.blogg.se/
Skrivet av: sara

jag är jätte dum förlåt förlåt förlåt men jag trodde att det var du. jag är så dum snälla förlåter du mig vi kan vara vänner snälla snälla snälla

2010-01-05 @ 14:33:52
URL: http://saraminisotis.blogg.se/
Skrivet av: MADDE

Åh vilken fin blogg :)

2010-01-05 @ 15:23:25
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Skrivet av: Miley Cyrus Biggest Fan

OMG!

Autografen du har är sååååååååååå FEJK!!!!

jag har varit på 4 miley konsärer och på en hade jag back stage pass och hon skrev autograf till mig och den är inte så!!!!

och den bilden finns på google!!!!



tro inte att du är cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-05 @ 15:42:55
Skrivet av: Jag!

Lawl, asså du ! Jag är inte cool det är du som försöker vara cool! Ditt ip-nr visas NuuB. Och, jag bryr mig inte om din Backstage Pass för jag har varit på ala hennes Konsert på London och andra, Och Jag sa inte den var fejk eller sann, för den är ändå bara en Autograf NuuB.

2010-01-05 @ 18:04:06
URL: http://mileycyrusforever.blogg.se/
Skrivet av: Miley Cyrus Biggest Fan

AUTOGRAFEN SER INTE UTT SÅ DÄR FATTA!!!!

JAG HAR VARIT BACK STAGE MED MILEY OCH HON GAV MIG MÅNGA AUTOGRAFER OCH DEM SER INTE UTT SÅDÄR !!!!!

FATTA TRÖGG FATTADE UNGE!!!



2010-01-05 @ 18:16:12
Skrivet av: Jag!

Asså Du, Din skit skriv inte på min blogg! din jävla NuuB. Jag sa inte den var sann, jag la bara ut den Trög unge !

2010-01-05 @ 21:32:00
URL: http://mileycyrusforever.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

AUTOGRAFEN SER INTE UTT SÅ DÄR FATTA!!!!

JAG HAR VARIT BACK STAGE MED MILEY OCH HON GAV MIG MÅNGA AUTOGRAFER OCH DEM SER INTE UTT SÅDÄR !!!!!

FATTA TRÖGG FATTADE UNGE!!!



Svar av en tjej:



Asså due, Kaxa inte dig din lille Fuling !

Och den är inte sann det sa hon nt, och hon

har varit på alla hennes konsert ! Lek dig mer som fans du visar inte upp dej!

2010-01-05 @ 21:33:22
Skrivet av: Marwas Kusse ♥

AUTOGRAFEN SER INTE UTT SÅ DÄR FATTA!!!!

JAG HAR VARIT BACK STAGE MED MILEY OCH HON GAV MIG MÅNGA AUTOGRAFER OCH DEM SER INTE UTT SÅDÄR !!!!!

FATTA TRÖGG FATTADE UNGE!!!



Svar:



Du, Vore inte så kaxig mot henne, hon har inte sagt dugg till dig att du skulle Besöka hennes Miley Blogg. Och hon har varit på Alla Miley Cyrus Konsert med mig, Och då har du fått gamla Autografer, hon har 10 Autografer av henne, och hn ska ha tävling man vinner en , o hon har också varit Back stage med henne, och visa upp dig om du vågar ;) NuuB.

2010-01-05 @ 21:41:41
URL: http://mileycyrusforever.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

BARA 10???

HAHAHA, ERA BITCHAR!

JAG HAR TYP HUNDRA OCH JAG TROR INTE ATT HON VARIT PÅ ALLA KONSERTER!!!!!!



DEN SENASTE AUTOGRAFEN JAG FICK VAR I LONDON DEN 29 DECEMBER DÅ HENNES WONDER WORLD TOUR TOG SLUT OCH DÅ VAR JAG BACK STAGE MED MILEY OCH MILEYS FAMILJ!!!



OCH JAG TROR ER INTE, NI FÖRSÖKER BARA SKRYTA!!!



ERA HOROR!!!

2010-01-05 @ 21:53:26
Skrivet av: Emlan!

HAr också högerklicks skydd:p

Fin blogg föresten!

2010-01-05 @ 22:21:57
URL: http://emlanssss.blogg.se/
Skrivet av: Marwas Mamma!

BARA 10???

HAHAHA, ERA BITCHAR!

JAG HAR TYP HUNDRA OCH JAG TROR INTE ATT HON VARIT PÅ ALLA KONSERTER!!!!!!



DEN SENASTE AUTOGRAFEN JAG FICK VAR I LONDON DEN 29 DECEMBER DÅ HENNES WONDER WORLD TOUR TOG SLUT OCH DÅ VAR JAG BACK STAGE MED MILEY OCH MILEYS FAMILJ!!!



OCH JAG TROR ER INTE, NI FÖRSÖKER BARA SKRYTA!!!



ERA HOROR!!!



Svar:



Du, jag ska anmäla dig , har ditt ip-nummer då ska vi få tag på dig!Jag är hennes mamma och fick höra på det du sa, Vi har ditt Ip-nummer och du kan inte vara Anonym !! Vi vet att du ljuger med det där Miley, för du vågar inte visa upp dig och kalla inte oss för Horor, för då kommer vi se up efter din mamma och prata med henne!

2010-01-05 @ 23:16:37
Skrivet av: Jag!

BARA 10???

HAHAHA, ERA BITCHAR!

JAG HAR TYP HUNDRA OCH JAG TROR INTE ATT HON VARIT PÅ ALLA KONSERTER!!!!!!



DEN SENASTE AUTOGRAFEN JAG FICK VAR I LONDON DEN 29 DECEMBER DÅ HENNES WONDER WORLD TOUR TOG SLUT OCH DÅ VAR JAG BACK STAGE MED MILEY OCH MILEYS FAMILJ!!!



OCH JAG TROR ER INTE, NI FÖRSÖKER BARA SKRYTA!!!



ERA HOROR!!!



Svar:

Asså din lilla Snorunge du vågar inte visa upp dig, vi ska anmäla dig din Hora själv, och du har inte ens sett Miley för du har inte bevisat det din Hora. NuuB. Hahahha Rätt Fegt att inte visa upp sej,

Ip- nr : 83.251.166.172



Tack för ditt Ip-nummer ! Nu är det bara att Polis anmäla det, och se efter dig och få prata med din mamma eller din jävla familj NuuB.

Horraaaa!

2010-01-05 @ 23:18:40
URL: http://mileycyrusforever.blogg.se/
Skrivet av: Marwas Mamma!

Marwa har varit på Miley Cyrus konsert du har inte bevisat något Dugg att du var där eller nåt !! Fegt att vara mes som anonym men inte att polis anmäla är för skoj för dig du !

2010-01-05 @ 23:19:37
Skrivet av: Siri

BARA 10???

HAHAHA, ERA BITCHAR!

JAG HAR TYP HUNDRA OCH JAG TROR INTE ATT HON VARIT PÅ ALLA KONSERTER!!!!!!



DEN SENASTE AUTOGRAFEN JAG FICK VAR I LONDON DEN 29 DECEMBER DÅ HENNES WONDER WORLD TOUR TOG SLUT OCH DÅ VAR JAG BACK STAGE MED MILEY OCH MILEYS FAMILJ!!!



OCH JAG TROR ER INTE, NI FÖRSÖKER BARA SKRYTA!!!



ERA HOROR!!!



Svar till Horan:



Alla mot dig Hora! hahahha

Du har säkert inte ngt om Miley NuuB.

POLIS ANMÄLD Haha skoj för dig ;)

2010-01-05 @ 23:20:36
Skrivet av: Amanda♥

Hejsan Marwa! Har saknat dig ;)

Vi hade rättt kult på Hennes konsert ♥

2010-01-05 @ 23:21:32
Skrivet av: Taylor- Marwas Cousin

to anonymous:

Hi anonymous, you little liar! stop bragging myself and not call us for dirty words you little shit - Duck fis! and you shall be reported to the police your Bitch!



Taylor-From London !



2010-01-05 @ 23:25:38
Skrivet av: Tildra-Släkt ;)

Heej du anonym ! Hon har varit på Miley cyrus konsert!

Och kalla inte henne för Bitch din fegis. Hahaha!!

POLISANMÄLD NUUUUUUUUUUUUUUUB

2010-01-05 @ 23:26:47
Skrivet av: Marwas Syster!

Asså sluta nu din Fegis!

Fuck you! Little Big Fat !

Du har inte varit ngn stans och sett Miley,

Bevis dåå ! HAhahahhaha NuuB.

Alla är emot dig FEGIS!

2010-01-05 @ 23:28:38
Skrivet av: Alice Du vet ..

Heeeej!

Marwa du har varit på hennes Konsert med mig ;O ..

Vem är hon fegisen ??

2010-01-05 @ 23:29:20
URL: http://alicelindstorm.blogg.se/
Skrivet av: Z

Vilket hemskt bråk...

2010-01-06 @ 21:30:05
URL: http://mileyhannah.blogg.se/

Här Skriver du ditt Comments:

Du heter:
Spara mej ?

Ditt E-mail[visas endast för mej]

Din blogg:

Comments:

Trackback
RSS 2.0