♥Miley cyrus♥

Hejsan allihopa ;) Idag så har jag gjort så att ingeeeeen kan sno mina bilder jag har hittat eller gjort förstås, eftersom det var en tjej som är fan till Miley och tog mina bilder o design och sagt att jag hade snot, sen såg alla att jag hade lagt bilderna förre till Mileycyrus konserten. Isåfall så är hon mest fan till Beyonce men hon hade sagt att hon är Mileys fan efter hon hade sett mina bilder >:( . Men Aja, nu har jag lagt in att ingen snor något, vill ni ha någon bild så kan ni säga till sen kan jag skicka bilder åt er ;) ;);)

Fakta om Miley Cyrus ♥:
Miley var 11 år när hon var på auditon för HM
23 november är hennes födelsedag
Don't die my love är favoritboken
The sweet escape var hennes favoritlåt när hon var 16
Sol är hennes favoritväder
Trummisen i miley's band är från American HI-FI
AV best of both world's nobody's perfect och see you again gillar hon see you again mest.
Hennes pappa är hennes hjälte mm.
High school musical är hennes favorit disney film där hon är bakgrundsdansare i tvåan.
Miley har skrivit över 20 sånger.
Hon har 22 husdjur ;)

Här kommer bilder jag letade efter :



Gillar att leta efter och kolla in kläderna ;)


Har hittat mer men ni ska också få något mer inte ba sånt med Exacta Kläder kolla in Make up :

 Make up till det :

1. Wash your face so all your make-up is off.

2. Then apply foundation that is closest to your skin tone.

3. Now with a black eyepencil apply it with medium thickness on both top and bottom lid.

4. Now with black mascara apply on both top and bottom lid but try not to let it clump.

5. Then with a medium darkness brown blush start towards the back of your cheek, then go foward with the blush brush.

6. Finally apply a peach color lipstick with a hint of pink!


Det funkar pröva , Men var försiktig för sminket att du inte använder fel eller så ;);)

Jag har en fråga

Ska jag ha Miley cyrus Tävling att vinna hennes autograf hem ??

Kommer sen att visa bilderna Heejjss ;)




Mina Miley Fans comments!
Skrivet av: Anonym

aa gör det ;)

2010-01-03 @ 18:59:40
Skrivet av: Anonym

JAA :)

2010-01-03 @ 20:32:24
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/
Skrivet av: Tjej som gillar ..

aaaaaaaaaaaa

2010-01-03 @ 20:38:55

Här Skriver du ditt Comments:

Du heter:
Spara mej ?

Ditt E-mail[visas endast för mej]

Din blogg:

Comments:

Trackback
RSS 2.0