www.MileyHannah.blogg.se

ÖVERSÄTT DETTA:
Hi all blog readers! I want to e-mail that I will soon remove the blog about any more write to me stupid things, I have not done anything. So yes, I will soon if not Mileyhannah.blogg.se ends.But I do not care for her soon, she will be blocked.
I wondered if I would have Miley Cyrus Contest? I'll find something you win or do you want to win her autograph? Or different things? If you want it so I can start on Friday to organize the contest or Saturday. There was not much I wanted to say, but the only thing I conclude that I do not brag, brag Mileyhannah.blogg.se also. And she'll find on lots of things. And it was she who first PEACE ..
Has no more to say, but we hear it!
Have a good one!

OCH DE HAR JAG INTE TAGIT FRÅN NÅGON, JAG KAN EN SIDA DÄR JAG HITTAR ALLT SOM MIN KOMPIS HAR GJORT HON HAR VARIT PÅ ALLA MILEYCYRUS KONSERT SOM JAG MEN JAG MISSADE BA 1 ;( ..
MEN OM NI INTE LITAR PÅ MIG ÄR DET ERT SAK ATT AVGÖRA. OCH JAG TAR SNOR KOPIERAR EJ FRÅN ANDRA BLOGGAR, ALLT HITTAR JAG PÅ HEMSIDOR. INGEN KAN HA EGNA BILDER OM ALLT FINNS PÅ GOOGLE.

Mina Miley Fans comments!
Skrivet av: Z

Okej då är det den bloggen du kopierar ifrån som kopierar från mig. Så det gör inget, du måste inte ta bort din blogg bara för att jag inte tar bort min. Kan vi sluta bråka?

Måste din mamma lägga sig i? Jag tror vi klarar det själva. Jaja, din blogg är bra iallafall.

2010-01-06 @ 19:20:36
URL: http://mileyhannah.blogg.se/
Skrivet av: Z

Okej då är det den bloggen du kopierar ifrån som kopierar från mig. Så det gör inget, du måste inte ta bort din blogg bara för att jag inte tar bort min. Kan vi sluta bråka?

Måste din mamma lägga sig i? Jag tror vi klarar det själva. Jaja, din blogg är bra iallafall.

2010-01-06 @ 19:20:38
URL: http://mileyhannah.blogg.se/
Skrivet av: Z

Ha en tävling! sorry! Undrar bara en sak, hur skryter jag?

2010-01-06 @ 22:04:37
URL: http://mileyhannah.blogg.se/
Skrivet av: Z

Jag ska be dig om en sak: Kan jag få namnet på bloggen du tar ifrån? Du måste inte svara. Men snälla gör det...

2010-01-07 @ 10:22:33
URL: http://mileyhannah.blogg.se/
Skrivet av: Z

Snällla ta bort det inlägget! Folk tkr jag är taskig och jag har sagt förlåt.

2010-01-07 @ 14:23:23
URL: http://mileyhannah.blogg.se/
Skrivet av: Almaaaaa ;)

Hej! Jättefin blogg har du :D jag har ett litet problem i min blogg att det är några som kopierar bilder från min blogg som jag inte vill att dom ska kopiera!! Så jag har läst ett av dina inlägg där du skrev något om höger klicks skydd. Gud vad bra det skulle vara om jag kunde ha det ;) så jag undrade om du kan hjälpa mig hur man gör det :D asså du är bässsst om du hjälper mig. Du kan skriva till mig i min blogg i en kommentar: tovestyrkew.blogg.se kram Alma

2010-01-08 @ 13:13:24
Skrivet av: Jag!

Hej! Jättefin blogg har du :D jag har ett litet problem i min blogg att det är några som kopierar bilder från min blogg som jag inte vill att dom ska kopiera!! Så jag har läst ett av dina inlägg där du skrev något om höger klicks skydd. Gud vad bra det skulle vara om jag kunde ha det ;) så jag undrade om du kan hjälpa mig hur man gör det :D asså du är bässsst om du hjälper mig. Du kan skriva till mig i min blogg i en kommentar: tovestyrkew.blogg.se kram Alma



Svar:



Läs på Designadinblogg.se förstår du int så kan ajg förklara ♥

2010-01-08 @ 17:56:50
Skrivet av: Jag!

Svar till z:



Hej ! Jag ska EJ ta bort ngt men du jag sak skriva i en ny inlägg att vi är vänner nu, och att vi inte ska snacka om gammalt. Folk kmr inte tro du är taskig längre då ♥

2010-01-08 @ 17:59:50
Skrivet av: Moa !

Heej ! Jag undrar om du typ har msn eller något typ mejl eller nåt.. För jag behöver hjäälp !! Svara gärna på min blogg :) §§

2010-01-08 @ 21:44:33
URL: http://bruneettsahett.blogg.se/

Här Skriver du ditt Comments:

Du heter:
Spara mej ?

Ditt E-mail[visas endast för mej]

Din blogg:

Comments:

Trackback
RSS 2.0